YEDİGÖLLER ( KONAKLAMA ; ŞELALE; GÖLLER )

2.gün ( RESİMLİ )

Yedigöller Milli Parkında Çadır kurabilirsiniz,tek odaların olduğu binada veya 2 odalı bungalovlarda konaklayabilirsiniz.

Bungalovlarda gecelemenin fiyatı 85 lira. (Kamu çalışanlarına 40 liraymış ) Çok güzel dağ evleri, içlerinde üst katta 2 yatak odası ,alt katta mutfağı, banyosu ,salonunda şöminesi var.Mutfakta buzdolabı ,ocak ,çaydanlık mevcut.Terasında piknik masası ve bankları var,barbükülü, burada da yemeklerinizi pişirip yiyebilirsiniz.

Biz akşam göl kenarında mangalımızı yapıp yemiştik ,kahvaltımızı kulübemizde yapalım dedik..Evin içi eskimiş bile olsa gayet temizdi, akşam yaktığımız şömine sabaha kadar yandı ve hiç üşümeden güzel bir uyku çektik.Sabah uyanıp terasa çıkınca yeşillerin en güzelleri size günaydın diyor..Aşağıda çağlayanın buz gibi sularının kayalarla kucaklaşmasının sesi bu güzellikle birleşiyor ,oksijeni de yiyince hafif doğa sarhoşu oluyorsunuz ve ister istemez acaba rüyada mıyım diye düşünüyorsunuz...

Kahvaltımızı büyük bir keyifle hazırladık ,zaten oksijenden dolayı sürekli aç gibiydik:))Şöminemizde kalan odunların közleriyle de sucuklarımızı pişirdik .Gezecek ve görecek çok şey vardı ve bunu düşünmek beni çok heyecanlandırdı,kahvaltıdan sonra hemen toparlanıp çıktık..

Kaldığımız evlerin alt kısmında göller iç içe birbirine akarak başlıyor.Şelaleler,köprüler ,gülen kayalar ,dilek çeşmesi ,ırmaklar birbirini takip ediyor.Bu yoldan 45 dakika yürüyerek aşağıdaki parka ve diğer göllere varabilirsiniz..Harika bir yürüyüş oluyor..

Trekking yollarından tutuna tutuna,kaya düşe dağdan aşağı doğru indik ,manzara harikaydı,her yerden su fışkırıyor..Yosunlar kayaları ve ağaçların gövdelerini sarmış..İşte Karadeniz iklimi ve bitki örtüsü diyorsunuz..
Göllerin etrafında da yürüyüş yolları var..Göl manzarası da bir başka güzel..İndik ,çıktık ,gezdik ,resimler çektik ve dönüş yolculuğuna başlamadan önce göl kıyısının güzel durgun manzarası eşliğinde son bir keyif kahvemizi içip,Yedi Göller'le vedalaştık..